Reclamestunt Coca-Cola met GPS

Reclamestunt Coca-Cola met GPS

Coca-Cola lanceert deze zomer in de VS een opvallende reclame-campagne. De frisdrankgigant gaat op het eerste gezicht normale blikjes frisdrank verkopen, maar in werkelijkheid zit er een mobiele telefoon en een GPS-zender in verwerkt. Met een druk op een knopje wordt het colablikje geactiveerd en zijn er prijzen te winnen zoals een auto, geld of andere verrassingen. Lees verder op emerce.nl.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.