Reclamebureau’s presenteren zichzelf slecht, online

Reclamebureau’s presenteren zichzelf slecht, online
, Carl Mangold

De websites van reclamebureau’s zijn een hoop ‘blah blah’ in een schitterend jasje.

Met een tekst-georiënteerd medium kunnen reclamebureau’s slecht overweg.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Jeetje, vertel wat nieuws :-)

    Zelfs dat schitterende jasje is vaak nog niet eens aangetrokken. Probleem bij veel bureaus is dat zij de ontwikkeling graag in eigen huis willen houden omdat ZIJ de communicatie experts zijn. Dat zijn ze in feite ook maar daarbij wordt vaak vergeten dat het internet om een andere benadering vraagt. Om maar een praktisch probleem te noemen, vormgevers van reclamebureaus denken vaak in "print" ipv in "pixels". Nogmaals, daar is niets mis mee maar combineer dat denken dan met een online communicatie bureau opdat er een goed online concept uitrolt.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.