Reclamebureau’s presenteren zichzelf slecht, online

21 februari 2004, 05:29

De websites van reclamebureau’s zijn een hoop ‘blah blah’ in een schitterend jasje.

Met een tekst-georiënteerd medium kunnen reclamebureau’s slecht overweg.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

1 Reactie

    Wouter van Doorn

    Jeetje, vertel wat nieuws 🙂

    Zelfs dat schitterende jasje is vaak nog niet eens aangetrokken. Probleem bij veel bureaus is dat zij de ontwikkeling graag in eigen huis willen houden omdat ZIJ de communicatie experts zijn. Dat zijn ze in feite ook maar daarbij wordt vaak vergeten dat het internet om een andere benadering vraagt. Om maar een praktisch probleem te noemen, vormgevers van reclamebureaus denken vaak in “print” ipv in “pixels”. Nogmaals, daar is niets mis mee maar combineer dat denken dan met een online communicatie bureau opdat er een goed online concept uitrolt.


    25 februari 2004 om 07:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!