‘Real beauty’ of Ogilvy

24 augustus 2005, 18:11

image

Medewerkers van Ogilvy D?sseldorf als ‘real beauty’ voor Dove (bron: Adland)

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Alweer een paar maanden oud maar deze Dove-spoof blijft leuk!

    Ik begrepen dat Wim en Franky van Ogilvy Belgie er binnenkort ook aan moeten geloven 😉


    24 augustus 2005 om 21:00
    mangold

    Best raar dat die mensen van Ogilvy hun plaatsnaam zonder L schrijven.


    25 augustus 2005 om 06:31

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!