Psst… heb je al gehoord over de nieuwe vorm van adverteren?

Psst… heb je al gehoord over de nieuwe vorm van adverteren?

Update: Fluistermarketing of whisper marketing is de nieuwe vorm van mond-tot-mond reclame.

Uit een recente studie van Cap Gemini Ernst & Young bleek dat slechts 17% van de Amerikaanse consumenten wordt beinvloed door TV-reclames bij de aankoopbeslissing van een (nieuwe) auto. Advertenties in zoekmachines hebben een invloed van 26%, direct mail 48% en mond-tot-mond heeft maar liefst een invloed van 71%. Tijd dus voor een nieuwe marketing strategie?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Beïnvloedt mond-OP-mond reclame de autokoper het meest? Dan is tongzoenen ongetwijfeld de nieuwe marketinghype. (Of bedoel je wellicht mond-TOT-mond reclame, Marco?).

    geplaatst op
  • Mond-TOT-mond reclame!

    geplaatst op
  • Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk, excuses!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.