Printadvertentie van het jaar?

Printadvertentie van het jaar?

Doe dit alsjeblieft nooit bij weigerend vuurwerk. Laat je niet verassen. Een boodschap van Consument en Veiligheid. wvvw.veiligheid.nl

Gespot in de Volkskrant van gisteren, een fullpage advertentie van Consument en Veiligheid dat alleen te lezen was als je met je neus (bijna) op de krant zat. Prachtige advertentie en wat mij betreft de printadvertentie van 2004!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 7 reacties op dit artikel

  • Grappig, ik gebruikte echt exact dezelfde woorden ("printadverentie van het jaar") toen ik de advertentie in het NRC zag staan...

    geplaatst op
  • wat staat er nou?

    geplaatst op
  • Je moet ook met de neus op het scherm wil je het kunnen lezen :-)

    Als je met de muis op de figuur gaat staan verschijnt (als het goed is de tekst): "Doe dit alsjeblieft nooit bij weigerend vuurwerk. Laat je niet verassen. Een boodschap van Consument en Veiligheid."

    Briljant toch?

    geplaatst op
  • ...de printreclame van het jaar... i agree ;-)

    geplaatst op
  • Een geniale manier van de juiste boodschap brengen, op een zeer toepasselijke manier !!

    geplaatst op
  • Weet iemand welk bureau deze advertentie bedacht heeft?

    geplaatst op
  • Via de website van sire.nl kun je achterhalen wie de voorgaande campagnes heeft gedaan. Helaas is de campagne "Laat je niet verrassen" nog niet toegevoegd maar van de tv-campagne is bekend dat deze is ontwikkeld door TBWANeboko Campaign.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.