Printadvertentie van het jaar?

1 januari 2005, 22:35

Doe dit alsjeblieft nooit bij weigerend vuurwerk. Laat je niet verassen. Een boodschap van Consument en Veiligheid. wvvw.veiligheid.nl

Gespot in de Volkskrant van gisteren, een fullpage advertentie van Consument en Veiligheid dat alleen te lezen was als je met je neus (bijna) op de krant zat. Prachtige advertentie en wat mij betreft de printadvertentie van 2004!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

6 Reacties

    Christ / Adverto

    Grappig, ik gebruikte echt exact dezelfde woorden (“printadverentie van het jaar”) toen ik de advertentie in het NRC zag staan…


    2 januari 2005 om 09:23
    Paul

    wat staat er nou?


    2 januari 2005 om 11:23
    media

    Je moet ook met de neus op het scherm wil je het kunnen lezen 🙂

    Als je met de muis op de figuur gaat staan verschijnt (als het goed is de tekst): “Doe dit alsjeblieft nooit bij weigerend vuurwerk. Laat je niet verassen. Een boodschap van Consument en Veiligheid.”

    Briljant toch?


    2 januari 2005 om 11:59
    paul

    …de printreclame van het jaar… i agree 😉


    2 januari 2005 om 19:13
    Martin de Boer

    Een geniale manier van de juiste boodschap brengen, op een zeer toepasselijke manier !!


    3 januari 2005 om 07:01
    Christ / Adverto

    Weet iemand welk bureau deze advertentie bedacht heeft?


    3 januari 2005 om 08:08

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!