Portugal schudt adverteerders wakker uit droom

Portugal schudt adverteerders wakker uit droom

Het Europees kampioenschap voetbal in Portugal is voor het Nederlands elftal definitief voorbij. Oranje sneuvelde vanavond in Lissabon in de halve finale door met 2-1 te verliezen van het sterker spelende Portugal. Kunnen de adverteerders eindelijk de balans opmaken wat nu al die geinvesteerde miljoenen EK-euro’s hebben opgeleverd. Of zouden ze dat liever niet willen weten?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Voor de statistieken: Gemiddeld 8,5 miljoen voetballiefhebbers zagen hoe Nederland werd uitgeschakeld. Dat is het hoogste gemiddelde kijkcijfer tot nu toe van het EK Voetbal 2004. De wedstrijd Nederland-Letland werd door gemiddeld 7,6 miljoen mensen bekeken en het duel tussen Duitsland-Nederland werd door gemiddeld 7,5 miljoen mensen gevolgd. Het marktaandeel gisteravond bedroeg 87%. Dat betekent dat bijna 9 van de 10 Nederlanders, die op dat moment televisie keken, hadden afgestemd op de halve finale Portugal-Nederland op Nederland 2.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.