Pop-ups blijven rendabel

Pop-ups blijven rendabel

Ze zijn irritant, juist maar daardoor zijn ze zeer gewild bij adverteerders: Pop-ups.

Volgens een onderzoek van Gartner haat 78% van de internetters de openfloepende schermpjes. Adverteerders tellen echter gemiddeld tussen de 15 en 30 dollar voor 1.000 vertoningen neer. Ter vergelijk: voor 1.000 banners wordt slechts 3 tot 5 dollar betaald.
Website-eigenaren plaatsen daarom liever pop-ups dan banners, hoewel deze laatste door slechts 49% als irritant worden beschouwd. Opmerkelijk: Pop-unders worden door iets minder mensen irritant gevonden als pop-ups (75%).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.