Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
Wie vraagt wordt….
overgeslaagt? 😉
Grappig dat Marketingfacts gister veruit bovenaan stond met meer dan 90 stemmers, en inmiddels op de 2e plek staat (na…Marketing-online.nl) met nog maar 79 stemmers…Wie-o-wie hebben hun stem terug getrokken ? 😉
Aha.. Ik meende eerst ook 81 stemmen gezien te hebben bij MarketingFacts en wat later opeens 46. Dacht dat ik het misschien verkeerd gelezen had maar nou vraag ik me dat af..
Het valt mij ook op ja, dat ze die cijfers af en toe handmatig bijstellen. Ach…
De polls op Molblog (en DC) zijn volgens mij meer bedoeld als een aardigheid. Bovendien, iedere keer als ik de poll-resultaten wil bekijken moet ik eerst opnieuw stemmen. Zitten dus inmiddels al een paar dubbele stemmen van mij in 😉
Bas, Anders, Carl en Marco: Molblog zou wel eens populair kunnen zijn.
Molblog staat niet in het lijstje EJ, marketing-online wel en dat is zeker een populaire site. Volgens mij twijfelt daar ook niemand aan. Of wel?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!