(Podcast) Maak je merk merkwaardig met Niels Vrijhoeven

(Podcast) Maak je merk merkwaardig met Niels Vrijhoeven
, Namarama
@floresco

Vandaag ben ik in gesprek met Niels Vrijhoeven. Niels is freelance strateeg en heeft een wel heel interessant carrièrepad afgelegd. Zijn mentor was al die tijd niemand minder dan Goos Geursen, 21 jaar lang bekend strateeg en partner van wat ooit het ministerie van de reclame heette: FHV. 

Als je het gebouw in Amstelveen ooit hebt mogen betreden dan weet je waar ik het over heb. Het is geweldig om te horen hoe de omwegen van Niels hem leiden tot het reclamebureau van onder meer Kluun oftewel Raymond van de Klundert, Project X. Of de bewogen tijd bij de grootste krant van Nederland, De Telegraaf om daar Speurders en digitale content van de grond te krijgen. En hij was nauw betrokken bij de oprichting van de aandelenapp Bux en vertelt hoe ze een commercial met een mini-budget tóch op tv kregen. Over hoe creativiteit plaats maakte voor data, maar hoe data nu weer plaats maakt voor creativiteit. En nog veel meer mooie inzichten voor je merk. Genoeg stof tot nadenken!

 


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.