Philips beperkt keuzevrijheid consument

Philips beperkt keuzevrijheid consument
, Carl Mangold

Philips heeft patent aangevraagd op een systeem dat de (afstands-)bediening onklaar maakt tijdens en vlak voor en na reclameblokken.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 9 reacties op dit artikel

  • Mooi, dan weten we nu: de tv (reclame) is echt op sterven na dood.

    Jammer dat een partij als deze zijn energie steekt het tegenhouden van een (natuurlijke en logische) ontwikkeling in plaats van het zoeken naar nieuwe vormen waar zowel producent als consument iets aan heeft.

    geplaatst op
  • Het is toch allang 1 april geweest?

    geplaatst op
  • Nee , die TV's gaan lekker verkopen...

    geplaatst op
  • En ik erg me nu al aan de DVD's die tijdens de melding van BREIN niet 'door te spoelen' zijn.
    Koop je allemaal legale DVD's zit je vast aan de reclame tegen illegale DVD's, terwijl je op een illegale kopie die melding er tenminste uit kunt gooien.. ;)

    Zo'n afstandbediening gaat toch niemand aanschaffen?
    Dan maar een Pioneer..

    geplaatst op
  • Dat is volgens mij je zelf een schop tussen je benen geven

    geplaatst op
  • Digitale TV, wat kun je er niet mee?

    geplaatst op
  • Dit is Philips' interpretatie van Let's make things better ;-)

    geplaatst op
  • Sense & Complexity. ;)

    geplaatst op
  • Engadget:

    "Royal Philips Electronics, ever mindful of their Engadget-reading customers, had this to say in a note to us: "(Philips) filed a patent application, as yet not granted, that enables watching a television movie without advertising. However, some people do want to see the ads. So, we developed a system where the viewer can choose, at the beginning of a movie, to either watch the movie without ads, or watch the movie with ads. It is up to the viewer to take this decision, and up to the broadcaster to offer the various services. Philips never had the intention to force viewers to watch ads against their will and does not use this technology in any current Philips products, nor do we have any plans to do so."

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.