Pearle Opticiens start online datingservice

Pearle Opticiens start online datingservice

Nederland telt steeds meer singles, ook wel ?alleengaanden? genoemd. De optiekketen Pearle Opticiens speelt hier slim op in door een online datingservice te starten, die de grote groep singles met elkaar in contact brengt.

Er zijn op dit moment ongeveer 2,4 miljoen singles in Nederland. De verwachting is dat dit aantal zal blijven toenemen. Het overgrote deel van deze groep voelt zich volkomen gelukkig met hun solostatus, ondanks de soms nadelige financi?le bijkomstigheden. Vele zaken zijn voor een eenpersoonshuishouden beduidend duurder dan voor een meerpersoonshuishouden. De kosten van de centrale verwarming zullen bijvoorbeeld niet lager uitvallen wanneer men alleen woont. En halve bloemkolen zijn niet te koop in de supermarkt. De meeste winkelkortingen vallen vaak voordeliger uit voor de meerpersoonshuishoudens. 
 
Pearle Opticiens heeft een manier bedacht om de groep singles ten volle te laten profiteren van het voordeel van de 2-brillen-voor-de-prijs-van-1 actie. Los van de mogelijkheid om gedurende deze voordeelactie de gratis tweede bril zelf te houden en deze bijvoorbeeld als zonnebril te laten uitvoeren, is het ook mogelijk om het voordeel met iemand te delen. Pearle Opticiens is namelijk een online datingservice gestart (brildate.nl), die men in staat stelt andere singles te ontmoeten. Zo kan er een praatje of een date worden gemaakt of kan een bezoek aan de Pearle Opticien worden gepland om de 2-brillen-voor-de-prijs-van-1 uit te zoeken. Deze brillen worden natuurlijk op de eigen sterkte geslepen, waarbij zelfs multifocaal tot de mogelijkheden behoort. De besparing van deze ?Brildate? kan uiteindelijk worden besteed aan een avondje stappen. Voor mensen met een heimelijke liefde, zijn er trouwens ook valentijnskaarten verkrijgbaar bij Pearle Opticiens.

Bron:
http://www.perssupport.anp.nl/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Het elektronische magazine Singles zegt inmiddels 50 duizend abonnees te hebben. Het magazine ging drie jaar geleden van start. Volgens uitgever Jasper Jan de Konink is een Singles magazine bij uitstek geschikt om via internet te verspreiden: "Mensen hoeven er dan niet mee over straat. Want een single loopt liever niet te koop met het alleen zijn."

    http://singles.e-matching.nl/

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.