Payback time e-commerce in de foodbranche #adv

Payback time e-commerce in de foodbranche #adv
, BBP Media

Het gaat goed met de online omzetten in food, maar het break-even punt is nog niet in zicht – en dat terwijl de investeringen doorgaan. Wanneer wordt het payback time? Leer van de inzichten van onder andere PLUS, Picnic, bol.com, Stockon, wijnvoordeel.nl en e-commercespecialisten als OK, SphereMall en Rijksuniversiteit Groningen tijdens het Food & E-commerce event, volgende week in Utrecht.

Bestel nog snel je ticket

'Booming Business', constateerden we vorig jaar bij de eerste editie van Food & E-commerce. De online taart is sindsdien weer een stuk groter geworden, blijkt uit onderzoeken en supermarktrapporten. Nieuwkomers als Picnic en Stockon nemen een hap uit de taart, online productspecialisten dienen zich aan en merken azen op direct contact met de consument.

Groei is één, maar hoe kun je rendement maken met e-commerce in food? Hoe kunnen slimme logistiek, data en technologie als voice search, AI, machine learning en de blockchain daar aan bijdragen? Wat is, kortom, de Roadmap to Maturity? Onder die subtitel organiseren vaktitels Distrifood en Twinkle samen de tweede editie van Food & E-commerce. Retailers, A-merken en analisten delen hun ervaringen en inzichten op 5 juni 2018 in Utrecht. Van beloften naar baten.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel