Pay-per-click pyramide

Pay-per-click pyramide

Pay-per-click pyramide

Interessante grafiek uit Mary Meeker’s rapport Search Engine Marketing: Trends, Prospects & Opportunities (February 2004). Het laat de relatie zien tussen het aantal zoekterm(en) en de kosten-per-klik (over een periode van een jaar) (via: John Battelle’s Searchblog).

Update:
Zie ook de Online Search Advertising en Internet Trends rapporten van Morgan Stanly!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.