Parool doet aan klantenbinding

Parool doet aan klantenbinding
, Dimmle
@andersfloor

Kranten hebben het moeilijk. Steeds meer abonnees laten met de komst van internet de dagbladen links liggen. Zo ook een collega van mij, die zijn abonnement op Het Parool wilde be?indigen. Nergens op de site van Het Parool was daar informatie over te vinden. Toeval? Och. Een daaropvolgende poging via de zoekmachine op dezelfde site deed hem vermoeden dat Het Parool hem het opzeggen bewust zo moeilijk mogelijk wilde maken:

image


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Smerige praktijken dit.... Dit spreekt voor zich, dus een verklaring zal niets uitmaken.

    geplaatst op
  • gewoon even klanten service bellen?

    geplaatst op
  • Duidelijke strategie van het Parool: omzetbehoud door extreme vorm van klantenbinding ;-)

    klantONvriendelijk dus!

    geplaatst op
  • Hmm, zelfs niet via google te vinden:
    http://www.google.com/search?q=site:www.parool.nl+opzeggen&filter=0&num=50

    Vraag me af of ze wel een opzeggen pagina hebben op de site

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.