Pan Europees cross-media onderzoek

Pan Europees cross-media onderzoek

Net als in 2003 heeft de European Interactive Advertising Association (EIAA) een cross-media onderzoek uitgevoerd om de effectiviteit aan te tonen van interactieve communicatie. De belangrijkste conclusies uit het onderzoek:

  • On average online advertising boosts key branding metrics: brand awareness (+5.4%), ad recall (+45.3%), message association (+21.6%), brand favourability (+5.6%), purchase intent (+4.9%)

  • Study shows similar results for US and European online branding

  • Online advertising raised purchase intent most for FMCG brands


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.