Oude media in de nieuwe wereld

Oude media in de nieuwe wereld

The Wall street journal kijkt samen met enkele media-experts naar de overlevingsmogelijkheden van oude media in de nieuwe wereld. De oude manier van zaken doen is steeds vaker minder winstgevend. Welke aanpassingen zouden bij kranten, tv, advertising, muziek en films moeten worden doorgevoerd om te overleven. Geen opzienbarende nieuwe conclusies, maar wel een aardig overzichtsartikel met diverse media op een rijtje.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Frank Janssen heeft een uitgebreide samenvatting van het artikel online staan.

    geplaatst op
  • Dank Marco. Ter aanvulling: het is geen samenvatting van dit (Amerikaanse) artikel waar Erik het hier over heeft, maar van de Europese versie ervan die drie dagen later bij The Wall Street Journal Europe verschenen is. Dit laatste artikel is alleen na registratie te bekijken.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.