Orgasme in commercial gaat Amerikanen toch te ver

Orgasme in commercial gaat Amerikanen toch te ver

Het lijkt er op dat de Trojan-campagne door Ofcom, de Amerikaanse media watchdog, wordt gecensureerd. Het gaat in dit geval niet om de veel besproken tv-commercial, maar om de poster-campagne die op 3.500 locaties in de VS zou worden geplaatst (bron: Guardian).


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.