Ontwikkelingen nrc.next te volgen via weblog

23 december 2005, 08:17

Hans Nijenhuis en Gijsbert van Es houden een weblog bij over de totstandkoming van nrc.next, de nieuwe ochtendtabloid, die medio maart verschijnt.

De redactie van nrc.next legt inmiddels de laatste hand aan de dummy. De nieuwe editie van NRC Handelsblad, oplage 50.000 stuks, richt zich op jonge hogeropgeleiden (25-34 jaar) en komt maandag tot en met vrijdag uit. De krant, die in de losse verkoop 1 euro gaat kosten, bestaat voor tweederde uit (bewerkte) kopij van NRC Handelsblad. Nrc.next is de eerste grote lancering van PCM onder Apax, de investeringsmaatschappij die het krantenconcern vorig jaar overnam.

Bron: VillaMedia

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Ah, sorry; je hebt gelijk!


    23 december 2005 om 09:19

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!