Online kopen voornamelijk be?nvloed door veiligheid

Online kopen voornamelijk be?nvloed door veiligheid

Uit een Amerikaans consumentenonderzoek van MasterCard International blijkt dat voor toekomstige online kopers veiligheid een doorslaggevend argument is voor de aankoopbeslissing.

De verzekering dat persoonlijke gegevens beschermd worden, de garantie dat er geen ongewenste e-mail verstuurd wordt en extra beveiligde creditcardbetaalmogelijkheden, zijn de belangrijkste factoren die bepalen of consumenten overgaan tot online aankopen. Opvallend is dat alle consumenten, ongeacht het segment, hier heel veel waarde aan hechten. Meer dan duizend consumenten deden mee aan het onderzoek ?MasterCard Internet Consumer Segmentation Research?, wat uitgevoerd werd gedurende het laatste kwartaal van 2002.

Bron:
http://www.adfodirect.nl/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.