Online-campagne Grolsch Herfstbok een succes

Online-campagne Grolsch Herfstbok een succes

Grolsch vindt dat met bijna 17.000 deelnemers, die hebben deelgenomen aan de virtuele zoektocht naar de ‘Grolschbokken’, via de actie ‘De Bok is Los!’, mag worden gesproken van een succes. Eenderde van het aantal deelnemers kwam voort uit het viral marketingmechanisme. Vorig jaar besloot Grolsch, zelfverklaard marktleider onder de bokbieren, voor het eerst ook fors internet in te zetten, om op opvallende wijze de consument te laten weten dat het weer tijd is voor Grolsch Herfstbok. De online-campagne De Bok is Los! bleek toen een succes en werd bekroond met een Zilveren SpinAward (bron: telecommerce.nl).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.