Online Tuesday #67: The need for speed
Over het belang van snelle websites
Google als voorvechter van het consumentenbelang. Privacy-experts plassen zich in de broek van het lachen, maar op één aspect klopt het wel. Want nu Google de snelheid van je website gebruikt als ranking factor, krijgt het pas echt de aandacht die het eigenlijk altijd al verdiende. Daarom gaan we in de komende editie van Online Tuesday, getiteld ‘The need for speed‘, dieper in op deze materie. Je hoort meer over de ervaringen van grote webshops, de belasting van servers in China en de optimalisatie van de grootste techsite van Nederland.
Google als voorvechter van het consumentenbelang. Privacy-experts plassen zich in de broek van het lachen, maar op één aspect klopt het wel. Want nu Google de snelheid van je website gebruikt als ranking factor, krijgt het pas echt de aandacht die het eigenlijk altijd al verdiende. Daarom gaan we in de komende editie van Online Tuesday, getiteld ‘The need for speed‘, dieper in op deze materie. Je hoort meer over de ervaringen van grote webshops, de belasting van servers in China en de optimalisatie van de grootste techsite van Nederland.
Sprekers
De sprekers tijdens deze avond zijn:
- Berend Lantink, customer care manager bij TIG, ontwikkelaar van webshops
- Jeroen Tjepkema, oprichter en ceo van Measureworks, web performance provider voor toonaangevende merken.
- Martijn Scheijbeler, director of marketing bij The Next Web (vergt geen verdere introductie)
Inschrijving
De inschrijving opent vandaag, 2 februari, om 12 uur. Er zijn 300 plaatsen beschikbaar. Je kunt je inschrijven via Meetup!
Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Je ontvangt dan automatisch een bericht als er een plaatsje voor je vrijkomt.
Partners en sponsoren
Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, Newpeople en DQ&A Media Group en gesponsord door Oracle Marketing Cloud en CX Company.