Online Tuesday #62: Life beyond clicks & views

9 juni 2016, 13:30

Komende dinsdag sluiten we het seizoen van Online Tuesday weer af. Dat betekent niet dat we gaan terugkijken. Integendeel, we houden het vizier vooruit en we vragen ons af: wat komt er na de tirannie van de klik? Kliks, views, screentime en engagement zijn voor veel merken nog steeds de belangrijkste eenheden om online succes te meten. Maar geen twee kliks zijn hetzelfde. Screentime betekent niet automatisch ook quality time. En hoe engaged zijn de mensen die met je engagen eigenlijk? Bryan Melmed, vice president insights bij Exponential, zal ons uitleggen waaorm de commoditisering van de menselijke gebruikerservaring een ‘race to the bottom’ oplevert – en hoe slimme adverteerders verder kijken.

Sprekers

Bryan Melmed is – naast zijn rol bij Exponential – een veelgevraagd spreker. Zo sprak hij eerderop o.a. op IAB Engage, Adweek, OMMA DDM en Interact Lisbon. Hij heeft grote ervaring opgebouwd op het gebied van kwantitatieve en strategische analyse van digitale marketing en mediaconsultancy. Voordat hij bij Exponential startte, werkt hij o.a. bij Droga5, MediaMind, ING and NBC.

Na zijn verhaal gaan we met een panel van experts – waaronder Jeroen Verkroost, directeur a.i. van IAB Nederland – de discussie aan over “het leven na de klik”.

Inschrijving

De inschrijving is per direct geopend. Er zijn 300 plaatsen beschikbaar. Je kunt je inschrijven via Meetup!

Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Je ontvangt dan automatisch een bericht als er een plaatsje voor je vrijkomt.

Partners en sponsoren

Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, NEWPEOPLE en DQ&A Media Group.

Onze events worden mede mogelijk gemaakt door onze sponsor Exponential. De videoregistratie en livestream worden verzorgd door Voormedia.

P.S. Wil jij je met je merk of organisatie als sponsor of partner aansluiten bij Online Tuesday? Neem dan vooral even contact met ons op via info@onlinetuesday.nl voor meer informatie!

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Johanna Mager

    Hoi Bram,

    Is al bekend wanneer het nieuwe seizoen van Online Tuesday weer begint?

    Groetjes

    Johanna


    12 augustus 2016 om 08:07
    bramkoster

    @Johanna: jazeker… op een dinsdag! 🙂 *sorry*

    Online Tuesday is elke 2e dinsdag van de maand, behalve in juli en augustus. Dus 13 september zijn we er weer. En aan het programma wordt nu gewerkt. Dinsdag 30 augustus opent de inschrijving om 12 uur.


    12 augustus 2016 om 08:28
    Johanna Mager

    Dinsdag, goed dat je het zegt 😛

    Dank voor de info!

    Tot 13 september!

    Groetjes,

    Johanna


    12 augustus 2016 om 08:45

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief