Online Tuesday #58: De effectiviteit én uitdagingen van display-advertising
Na de cocktailovergoten en bargezellige Nieuwjaarsborrel die we organiseerden met Online Tuesday – en met dank aan Adfactor en Opptys – is het weer tijd om serieus aan de slag te gaan. Ook met Online Tuesday. Dus op 9 februari a.s. duiken we weer de wondere wereld van online marketing in en gaan we het hebben over de effectiviteit en de uitdagingen van display-advertising. Al tijden vormt de visibility, de zichtbaarheid dus van display-ads een probleem. Ook al vóór de opkomst van adblockers. Hoe ga je daarmee om als adverteerder en als bureau?
Sprekers
Tijdens deze avond zijn er 3 (korte) presentaties en een paneldiscussie. De presentaties komen van:
- Nathalie Peters, IAB Nederland: introductie in de uitdaging van de zichtbaarheid van display-advertising en ad blockers
- Marcel Vogels, E2Mediagroup: hoe meet je je zichtbaarheid en effectiviteit?
- Marlies Willemsen, Dienst Publiek en Communicatie: hoe stuur je op zichtbaarheid als adverteerder?
Tijdens de paneldiscussie schuift ook nog Bart Zoetmulder, de Persgroep, aan.
Inschrijving
De inschrijving opent vandaag om 12.00 uur (’s middags). Dan worden 300 plaatsen vrijgegeven. Je kunt je inschrijven via Meetup (vanaf 12 uur dus)!
Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Je ontvangt dan automatisch een bericht als er een plaatsje voor je vrijkomt.
Partners en sponsoren
Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, NEWPEOPLE en DQ&A Media Group.
Onze events worden mede mogelijk gemaakt door onze sponsoren Exponential en MeasureWorks. De videoregistratie en livestream worden verzorgd door Voormedia.
P.S. Wil je je als merk of organisatie aansluiten bij Online Tuesday? We zoeken nog nieuwe partners en sponsoren. Neem even contact op via info@onlinetuesday.nl voor meer informatie!