NRC Handelsblad in mooi doosje

21 september 2005, 07:38

imageNRC komt binnenkort met een geschenkverpakking op de markt, bestaande uit een luxe vulpen en een toegangscode om het jaar-abonnement te activeren. Leuke insteek om de standaard proef-abonnement aanpak te doorbreken om nieuwe klanten te werven. Tijdens de Dolle Dwaze Dagen van Bijenkorf (volgende week) is het pakketje te koop voor het bedrag van 279 euro. (MT)

Ralph Bom
Co-founder en online marketeer bij Onstuimig Interactieve Communicatie

Ralph Bom is mede-eigenaar van online bureau Onstuimig.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Stijn

    Een pakketje van 279 euro lijkt me niet echt een alternatief voor een ‘3 weken NRC voor 8 euro’ aanbieding en ik ben dan ook benieuwd of deze aanpak werkt om nieuwe abonnees te werven.


    21 september 2005 om 07:57
    Eric Klaassen

    Ook al werf je er niet veel nieuwe abonnees mee, je bent wel duidelijk met upliften van je brand.


    21 september 2005 om 14:00

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!