NOM niet verder met TNS-NIPO

26 januari 2005, 09:31

Tien dagen na het verschijnen van de jaarcijfers heeft TNS-NIPO aan Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) bekend gemaakt dat zij een fout hebben geconstateerd in het dataverwerkingsproces van de NOM Print Monitor 2004-II. Hierdoor is NOM genoodzaakt de recentelijk gepubliceerde jaarcijfers te herzien. De nieuwe jaargegevens zullen op donderdag 3 februari aan de markt worden geleverd. Het bestuur van NOM heeft naar aanleiding van deze wanprestatie besloten om de relatie met TNS-NIPO na de periode van het huidige contract niet te continueren (via: mediaonderzoek.nl).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    loket

    Ja, daar weet ik meer van. Binnenkort komt STIR met een bericht naar buiten. De metingen en coderingen van de sites hebben vertraging opgelopen. Tekst en uitleg volgt zo spoedig mogelijk.

    Peter R. Wiegman

    projectcoordinator STIR


    26 januari 2005 om 11:12
    loket

    dat laatste bleek niet terecht. het bericht is van Mediaonderzoek.nl gehaald om verwarring te voorkomen. er is wel een andere samenwerking tussen NOM en Interview/NSS.


    13 april 2005 om 08:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!