Werkzaam bij TNS Singapore als Senior Manager Interactive op het gebied van (nieuwe) media en emerging technologies. Met name gespecialiseerd in het toepassen van nieuwe onderzoeksmethoden en -technieken.
Is nog steeds erg leuk, maar stamt uit eind vorige eeuw…
26 januari 2005 om 08:57
Karlijn
vorige eeuw, maar nog steeds actueel!
26 januari 2005 om 08:59
Bernice
Kun jij niet een leuke nieuwe verzinnen Carl? Denk dat dat filmpje nl meer zegt dan 100 onderzoeken of 1000 expert-reviews.
26 januari 2005 om 09:36
Carl Mangold
Daar heb ik – helaas – geen tijd voor, Bernice. En bovendien is ’t door jou genoemde filmpje nog steeds actueel genoeg.
Wat er nog wel aan ’t filmpje zou kunnen worden toegevoegd, zijn teksten in een 5-punts pixelfontje, continu aan-en-uit knipperende foto’s en teksten en ingewikkelde menuutjes waarmee je bijvoorbeeld de achtergrondkleur – duh – van een filmpje kunt instellen.
Het is overigens erg jammer dat een overvloed aan onbekwame lieden deze techniek zo’n slechte naam geeft. Je kunt met Flash immers prachtige dingen doen, zowel in vormgeving als ROI, als je je maar continu blijft focussen op duidelijkheid, modulaire opbouw en snelle inlaadbaarheid.
Heerlijk 🙂
Nice….
Is nog steeds erg leuk, maar stamt uit eind vorige eeuw…
vorige eeuw, maar nog steeds actueel!
Kun jij niet een leuke nieuwe verzinnen Carl? Denk dat dat filmpje nl meer zegt dan 100 onderzoeken of 1000 expert-reviews.
Daar heb ik – helaas – geen tijd voor, Bernice. En bovendien is ’t door jou genoemde filmpje nog steeds actueel genoeg.
Wat er nog wel aan ’t filmpje zou kunnen worden toegevoegd, zijn teksten in een 5-punts pixelfontje, continu aan-en-uit knipperende foto’s en teksten en ingewikkelde menuutjes waarmee je bijvoorbeeld de achtergrondkleur – duh – van een filmpje kunt instellen.
Het is overigens erg jammer dat een overvloed aan onbekwame lieden deze techniek zo’n slechte naam geeft. Je kunt met Flash immers prachtige dingen doen, zowel in vormgeving als ROI, als je je maar continu blijft focussen op duidelijkheid, modulaire opbouw en snelle inlaadbaarheid.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!