Je bekijkt een artikel van

NIMA-B2B X-change: Het B2B Marketing event waar jij zowel toehoorder als actief deelnemer bent

B2b marketeer? Sparren, kennisdelen en discussie voeren met gelijkgestemden? Schrijf je in voor het NIMA-B2B X-change op 9 november bij Afas in Leusden.

25 oktober 2022, 11:21 2880 x gelezen

In één dagdeel een grote hoeveelheid nieuwe inzichten over B2B Marketing

Met minimaal 10 ronde tafelsessies rondom actuele B2B thema’s, inspirerende keynote sprekers en volop ruimte voor één-op-één uitwisseling delen we best practices, gaan we in gesprek en vullen we elkaar aan. Samen helpen we elkaar verder en zorgen we voor een frisse blik op typische B2B vraagstukken en uitdagingen. Een uniek event wat je niet mag missen:

  • 100% B2B
  • Kans om te leren van een grote groep B2B-marketeers
  • Je bent zowel toehoorder als actief deelnemer
  • Volledig onafhankelijk, dus geen commerciële pitches

Programma

13.00 Ontvangst
13.20 Welkom
13.30 Keynote 1
14.15 Ronde tafels deel 1
15.15 Keynote 2: Julian Stevense, Nijenrode/BrandGurus. Marketing, Leiderschap en interne profilering; Hoe krijg je de marketeer aan tafel in de boardroom?
16.00 Ronde tafels deel 2
17.00 – einde Borrel

Ronde tafels

De ronde tafels worden per thema geleid door een expert op dat gebied. We leiden het thema in, maar de bedoeling is dat we van elkaar leren! Deze thema’s komen aan bod:

  • Marketing in de boardroom – Ilco Kwast – EMEA sales & marketing director Cargill
  • Meer succes met aantoonbare klantwaarde – Reinier Willems – commercial excellence lead Boehringer-Ingelheim
  • Contentmarketing – Thijs van der Zande – B2B strateeg bij De Ondernemer (DPG Zakelijk)
  • Growh hacking in B2B – Thierry de Vries – BAMMBOO
  • Marketing automation– Coen Wiers – hoofd customer engagement bij de Rabobank
  • Klantdata en klantinzicht – Irene de Ruijter global head of performance marketing, NCC Group
  • B2B branding in het MKB – Floor Beek – director marketing & communications BauWatch Group
  • B2B branding in een corporate – Ron Schneider – director brand, marketing & communications bij EY
  • Internal branding en de samenwerking met HR – Lara Molendijk – Voorzitter NIMA Internal Branding community

Benieuwd naar het programma, event details en de sprekers? Check hier de event website en schrijf je direct in voor het evenement!

Yes, ik wil meer weten over dit B2B-event van NIMA!

NIMA is het Nederlands Instituut voor Marketing, een beroepsvereniging voor professionals in het marketingvak. We bieden marketeers de gelegenheid elkaar te ontmoeten en van elkaar te leren op verschillende niveaus: omdat ze in dezelfde specialisatie hebben, omdat ze in elkaars directe omgeving werken of omdat ze op een vergelijkbaar niveau functioneren. NIMA heeft een divers aanbod (bij-) scholing en opleiding via korte eigen marketingtrainingen en is bekend als het instituut waar je examen kunt afleggen op NIMA A-, B- of C-niveau. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Sluit je aan bij NIMA!

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!