Nike Philips: innovatie voor sporters

29 juli 2004, 03:38

Nike blijft om verschillende redenen een fantastisch bedrijf om als internet marketeer te volgen. Neem bijvoorbeeld de recentelijk gelanceerde website nike.philips.com waarin Nike en Philips gezamenlijk de markt bewerken voor sporters. Let vooral ook weer op de details!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Jeroen

    Ziet er een stuk minder spectaculair uit dan ik had verwacht van zo’n sterke productcombinatie. Op welke details moeten we letten?


    29 juli 2004 om 05:53
    alexstil

    wat me opvalt is dat je je product/jezelf kunt registreren als je iets gekocht hebt , alleen ze vragen niet om een productcode, enkel welk product je hebt gekocht. Vreemd…

    Vind de site verder ook niet heel bijzonder, brochure plus. Of mis ik iets?


    29 juli 2004 om 18:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!