Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold
Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's.
“People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube)
“We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016)
“Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)
wel wachten tot de inkt droog is 😉
“biometric user identification”
gaat dat op geur?
(sorry, tis vrijdagmiddag)
Kan d’r ook keukenpapier in? Ik ben meer van de breedband namelijk.
Wel oppassen met hard nieuws.
Dus zelfs op het toilet moet de krant plaats maken voor nieuwe media! 😉
REET! Zo schrijf je dat REET!
Of AARS
tis al laat hè . . .
Alleen jammer dat als je ’s nachts naar het toilet gaat, je te moe bent om het nieuws te lezen waarmee je je kont afveegt. Maar goed, misschien is dat ook wel het kwaliteitsniveau van het nieuws van tegenwoordig.
Maar als dan net iemand het nieuws ‘gelezen’ heeft, dan heeft is de volgende toch niet echt gelukkig met het slechte nieuwe nieuws aanbod 🙂
Voordat ik het vergeet, even het inkoppertje “riooljournalistiek” maken.
… komt spam eindelijk een keer op een goede plaats terecht.
Waarschuwt ie ook als het papier weer aangevuld moet worden? Wat te doen in het geval van een paperjam? Wat als het nieuws op is? Moet ik dan als een gek gaan bloggen om er weer papier uit te krijgen? Daar kan ik me nou echt zorgen om maken…
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!