Nieuwe website Citro

2 februari 2004, 06:13

Nieuwe website Citro?nBinnenkort wordt citroen.nl in een nieuw jasje gestoken. Ruim 300 OpinionBar panelleden beoordeelden drie verschillende conceptversies van de website en kozen daaruit de beste. Het ontwerp rechts kwam als winnaar uit de bus. Meer dan de andere twee concepten werd dit ontwerp ‘krachtig’, ‘eigenzinnig’ en ‘sportief’ gevonden. Naast het uiterlijk werden een aantal nieuwe functies beoordeeld, zoals een snelmenu voor vaste bezoekers. Dit leverde verschillende verbeteringen op, onder meer wat betreft de iconen die daarbij worden gebruikt.

Wellicht had ook de Postbank eerst een test moeten doen!?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Joey

    Zijn dat spontane reacties of meerkeuze vragen?

    Ik wordt er geheel niet warm van de site 🙂 Beetje erg saaie indeling standaard indeling. De informatie en presentatie van de modellen is soms erg mager niet echt inspirerend.

    Ik lijk niet iets te kunnen configureren of vergelijken, call to action (proefrit?), interactie, beleving per model?. Of niet op de plek waar ik het verwacht of het opvalt in ieder geval (ik kan het gemist hebben natuurlijk). Inhoud bij service is ook erg mager… Overall beetje plichtsmatig gebouwd… dat toont een onderzoek niet aan.


    10 februari 2004 om 22:59

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!