Nieuwe manier om usability onderzoek te presenteren.

20 november 2005, 15:14

Kijk op frogreview en zie hoe twee kikkers de weg kwijt raken op de website van Ticketmaster. Misschien is dit een effectieve manier om gebrekkige usability te demonstreren?

Daniël Markus is oprichter en directeur van ClickValue, een performance based online marketing bureau uit Amsterdam. Data driven online marketing is zijn specialisme. Van daaruit helpt hij opdrachtgevers bij het blijvend verhogen van online rendement. Naast bloggen over dit onderwerp geeft Daniel regelmatig presentaties op nationale en internationale congressen en verzorgt hij cursussen via onder andere Beeckensteijn. ClickValue bestaat sinds 2003 en is inmiddels uitgegroeid tot een middelgroot bureau met meer dan 100 nationale en internationale klanten. Opdrachtgevers variëren van corporates als SNS, Harman Kardon, NUON en NS tot toonaangevende e-businesses als Kamera-Express, New York Pizza en Lamp&Licht;.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!