Nieuwe bloggers op Marketingfacts

2 oktober 2005, 05:30

Deze maand is het team van Marketingfacts opnieuw uitgebreid met 5 nieuwe bloggers (daarmee komt het totaal op 36 bloggers). Daan van Dooren, marketingadviseur bij Share of Mind, is weer terug en zal zich samen met collega Edwin Duys storten op podcasting. Ludo Raedts, sinds enkele jaren werkzaam in de CRM branche en beheerder van callcenter.pagina.nl zal het laatste nieuws op CRM-gebied volgen. Verder een 3-tal bloggers die hier nauwelijks enige toelichting nodig hebben: Maarten Roelofs, marketingmanager Speurders.nl, Albert Treur, mediacriticus en vooral bekend van zijn weblog Venturo en last but not least Eduard de Wilde van BrickmeetsByte.

Samen met de andere bloggers op Marketingfacts proberen we dagelijks de meest interessante en opmerkelijke zaken op het gebied van interactieve marketing te brengen. Er is bewust gekozen voor een grote groep van enthousiaste mensen om op die manier alle deelgebieden te kunnen dekken. Mocht je toch nog het idee hebben dat we een onderwerp missen (of teveel over bepaalde onderwerpen schrijven), laat dit dan via email of in de reacties weten.

Daan, Ludo, Maarten, Albert en Eduard welkom en heel veel succes!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    evroekel

    Dat is een mooie uitbreiding van de crew! Veel succes allemaal.


    2 oktober 2005 om 14:45
    Jacobien

    Uh…hoeveel vrouwen werken er eigenlijk bij jullie?

    Lijkt me leuk en leerzaam als zaken ook door een vrouwelijke bril worden bekeken. Zeker omdat vrouwenmarketing in Nederland nog in de kinderschoenen staat.

    En nee…dit is geen sollicitatie.


    2 oktober 2005 om 15:09

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!