Nadat Google haar nieuwe Gmail logo introduceerde om qua stijl aan te sluiten op de toevoeging van Talk, dacht Patters dat het een goed idee was om het huidige Google logo ook maar eens van een uptodate jasje te voorzien. Het resultaat mag er zijn. Wat vinden jullie?
Goed dat die vieze inner bevel eruit is, maar die dropshadow moet imho ook nog geditched worden.
Alwéér een scheet over Google. Pfff…
Ik denk: een heel nieuw logo. Is dit alles?
Dat bedoel ik: dit is echt non-nieuws…
nu officueel, een trademark
.1 Het oude logo is beter
.2 Mislijdende kop
.3 Waar gáát het over?
Hoeveel zullen ze hiervoor betaald hebben?
Marketed facts…
Zucht…
BTW, het is niet Google’s nieuwe logo, gewoon een probeersel van iemand.
Dat misverstand ontstaat alleen maar omdat iemand hier zonodig een heel blogbericht aan moet wijden… Als je niks te melden hebt, blog dan niet!
Martijn, het is duidelijk dat de lezers dit soort berichten niet waardeerd (zelfs niet op vrijdagmiddag). Leuk geprobeerd…
het gaat hier alleen nog maar over google
@Marco: Tja, dat was ook een reden waarom ik ‘m eerst even aan je had doorgestuurd. Verwijderen?
Nee hoor, ik heb er geen problemen mee (op de vrijdagmiddag).
OK… Misschien dat er een categorie ‘vrijdagmiddagposting’ aan MarketingFacts toegevoegd moet worden… 😉
Haha, arme Martijn. Mijn zegen heb je, mits het een origineel bericht is. Deze had van mij ook achterwege mogen blijven, want kom je op tig blogs al tegen.
Ik vind het trouwens redelijk 1890’s om te zeggen “vrijdagmiddag”, we hebben het hier wel over internet, niet over tijdsgebonden media… 🙂
Eerst al het nieuws over de fantastische nieuwe vormgeving van Startpagina en nu het Google logo. Waar houdt het op?
haha, de reacties zijn leuker dan het bericht zelf 😉
moet kunnen op vrijdagmiddag!
Bijna 400 views en een behoorlijk aantal reacties. Dat haalt een bericht over de overnameplannen van KPN (om maar een voorbeeld te noemen) niet. Er is dus blijkbaar wel een behoefte aan non-nieuws op vrijdagmiddag 😉
Gat in de (vrijdagmiddag)markt! 😉
Niet voor niets dat de grote blogs de vrijdagmiddag fotofuck hebben. We hebben ook op Marketingfacts al eens wat pogingen gedaan maar is eigenlijk nooit een succes geworden. Blijkbaar verwacht men hier toch het serieuzere nieuws.
Ja… MarketingFacts is toch meer facts dan fun… Niks mis mee.
MarketingFun.nl is trouwens nog vrij 😉
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!