Nek-aan-nek race tussen Marketing Online en Marketingfacts

Nek-aan-nek race tussen Marketing Online en Marketingfacts

Zoals hier gisteren al te lezen was hebben DutchCowboys en Tijdschrift voor Marketing in de afgelopen twee maanden voorbereidingen getroffen voor de lancering van hun nieuwe gezamenlijke MolBlog, de Marketing OnLine Blog. Via Frankwatching  lekte dit initiatief afgelopen zaterdag uit.

Uit een analyse van de sitestatistieken van Marketing Online en Marketingfacts blijkt dat de website van het Tijdschrift voor Marketing en deze weblog in een nek-aan-nek race verwikkeld zijn als het erom gaat wat de grootste marketingsite van Nederland is. Marketingfacts lijkt vooralsnog aan de winnende hand.

Frankwatching heeft vanavond een samenvatting van de eerste commentaren op de het nieuwe initiatief van Kluwer en DutchCowboys. Ook is er een uitgebreide analyse te vinden van de bezoekersaantallen van Marketing Online en Marketingfacts. Uit de ontwikkeling van het aantal pageviews en bezoeken valt af te leiden dat Marketingfacts vanaf afgelopen februari Marketing Online voorbij is gestreefd als grootste marketingsite van Nederland.

image

Op Frankwatching meer over de verschuiving in marktaandelen die gaande is. In het artikel ook aandacht voor enkele opmerkelijke zaken op het vlak van RSS en de e-mailnieuwsbrief.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.