Nationale Thuiswinkel Awards 2005

21 maart 2005, 23:57

Nationale Thuiswinkel Awards 2005De winnaars van de Nationale Thuiswinkel Awards 2005 zijn bekend!

De 18-koppige vakjury onder leiding van Roel Pieper reikte de volgende vakprijzen uit aan:

De publieksprijzen waren als volgt:

Van alle prijswinnaars is Otto overigens de enige die op dit moment (1:57) haar site heeft geupdate en aangeeft een award te hebben gewonnen.

Een kleine 65.000 consumenten brachten in totaal ruim 300.000 stemmen uit, met een gemiddelde van 4,9 stemmen in 7 categorie?n. Daarmee zijn alle verwachting overtroffen. Vorig jaar werden er ruim 200.000 stemmen geteld.

Alle winnaars: hartelijk gefeliciteerd!

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!