Monsterboard.nl opnieuw in de fout

25 januari 2006, 20:20

Monsterboard.nl blijkt ook dit jaar weer de bekendste vacaturesite. Een onderzoek van TNS/NIPO wijst uit dat driekwart van de Nederlanders de site kent, tegen 56% voor Nationalevacaturebank.nl. Opvallend is dat Monsterboard deze partij in een persbericht net als vorig jaar foutief – en meerdere malen – aanspreekt met Vacaturebank.nl. Dat is echter een totaal andere en aanzienlijk minder grote vacaturesite.

Stoot Monsterboard.nl zich tweemaal aan dezelfde steen of nemen ze hun grootste concurrent bewust niet serieus? Het lijkt er met deze herhaling op dat Monsterboard een erg kinderachtig spelletje speelt. Of zou de marketingafdeling gewoon grandioos aan liggen te klooien?

Categorie
Tags

6 Reacties

    Michel

    Dat is gewoon bewust.


    26 januari 2006 om 06:44
    media

    Inderdaad, erg kinderachtig van Monsterboard. Je zou zeggen, dat heeft die jongen toch helemaal niet nodig!


    26 januari 2006 om 06:54
    bramkoster

    Of is het een typisch gevalletje copy/paste?


    26 januari 2006 om 08:00
    Merel

    In het persbericht wordt duidelijk verwezen naar de spontane bekendheid oftewel ‘Welke vacaturesites ken je’. Hierbij noemen mensen blijkbaar vaker Vacaturebank dan Nationale Vacaturebank. De Vacaturebank is een partij die in vele onderzoeken terugkomt en op een heel slimme manier meelift op zijn nationale broeder. Kortom er is niets foutiefs en kinderachtigs aan!


    26 januari 2006 om 08:05
    Hardcopy

    Sterker nog: Vacaturebank.nl ontvangt zelfs relatiegeschenken die bedoeld zijn voor Nationale Vacaturebank.nl! 🙂


    26 januari 2006 om 13:00
    Doron

    ik kan mij nog goed herinneren dat toen in de tijd dat ik nog bij de NVB werkzaam was we aankwamen in london met het hele team en daar een dame ons stond op te wachten met een bordje vacaturebank.nl ipv nationalevacaturebank.nl 🙂

    verder sluit ik me volledig aan bij merel-


    11 februari 2007 om 05:56

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!