• Mobile
    wordt gesponsord door

Mobiel met camera: kijken, klikken & kopen

Mobiel met camera: kijken, klikken & kopen

Kijken, klikken & kopenGrote adverteerders zien de mobiele telefoon met digitale camera als de nieuwste manier om consumenten te bereiken. Kijken. Klikken. Kopen. USA Today meldt dat adverteerders als Pontiac, Toyota, Kodak en Quest via sweepstakes mobiele consumenten proberen te verleiden om hun producten te fotograferen.

Het magazine Jane gooit het over een andere boeg en roept lezers op om foto’s te maken van advertenties in hun blad. Frankwatching over interactieve trends en brands.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Frank,

    Ben je al op de hoogte van OP3? Dit is echt kijken, klikken en kopen.

    zie DialogAmigo

    geplaatst op
  • Waar is Dennis (OP3) eigenlijk?

    geplaatst op
  • @Hans: Dank voor de tip, was me nog niet opgevallen. De in het artikel op Frankwatching geschetste voorbeelden zijn over het algemeen wat laagdrempeliger en beïnvloeden vooral de koopintentie. Het OP3 voorbeeld werkt inderdaad toe naar een echte kooptransactie. Overigens ben ik van mening dat de door mij aangehaalde Amerikaanse voorbeelden in termen van de adoption curve verder zijn.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.