Mini’s anti namaaksite

21 februari 2005, 18:30

imageMini heeft een speciale site opgezet voor een fictieve Counter Counterfeit Commission. De site heeft foto’s van zogenaamde namaak mini’s, een video van politiehonden op zoek naar fake mini’s, een $19,99 DVD met een blik in de onderwereld en een telefoonnummer met een antwoordapparaat van ene ‘Bosco’ die momenteel even undercover werk in Brazilie en Copacabana doet. Bezoekers kunnen onder andere foto’s uploaden en een score geven aan de namaak mini’s. (via: Adrants)

Allemaal leuk en aardig, maar ik krijg van het geheel geen extra warm gevoel bij de mini zelf. Heb ik het helemaal mis of slaat mini hier maximaal door?

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

5 Reacties

    P. Lee

    Inderdaad. Het ligt aan jou Erik. Ik heb smakelijk gelachen om dit virale kunststukje. Ghehehehe!!


    22 februari 2005 om 15:12

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!