Merknamen scoren hoog in zoekmachine marketing

Merknamen scoren hoog in zoekmachine marketing

Mangold: Als mensen naar een ‘Nikon camera’ zoeken, scoort een tekstadvertentie met de merknaam ‘Nikon’ erin twintig maal zo goed als eentje die alleen het woord ‘camera’ bevat. En ook een tekstadvertentie met een andere merknaam - ‘Canon’, bijvoorbeeld - scoort beter dan zijn merkloze equivalent aldus Kevin Lee (ClickZ).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.