Je bekijkt een artikel van

Masterclass: Het belang van strategische pricing #adv

16 oktober 2019, 08:00

Veel managers en marketeers worstelen met het prijsbeleid voor hun product of dienst: Heb ik de juiste prijs gesteld in verhouding tot de concurrentie? Past de prijs bij ons imago? Wat betekent een prijswijziging? En wat is de waarde voor de klant? Veel vragen en een ogenschijnlijk eenvoudig antwoord: ‘Versterk je merkwaarden en je winst door het juiste prijsbeleid’. Maar hoe pak je dat aan? Hoe bepaal je de waarde? Welke pricingconcepten en strategieën zijn er? Welke tactics kun je inzetten en met welke psychologische aspecten krijg je te maken? Tijdens de NIMA Masterclass ‘Pricing’ neemt Tijs Rotmans je mee in de wondere wereld van pricing!

Schrijf je in

NIMA is het Nederlands Instituut voor Marketing, een beroepsvereniging voor professionals in het marketingvak. We bieden marketeers de gelegenheid elkaar te ontmoeten en van elkaar te leren op verschillende niveaus: omdat ze in dezelfde specialisatie hebben, omdat ze in elkaars directe omgeving werken of omdat ze op een vergelijkbaar niveau functioneren. NIMA heeft een divers aanbod (bij-) scholing en opleiding via korte eigen marketingtrainingen en is bekend als het instituut waar je examen kunt afleggen op NIMA A-, B- of C-niveau. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Sluit je aan bij NIMA!

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!