Marketingfacts in een nieuw jasje (vervolg)
Naar aanleiding van de eerdere discussie over de vormgeving van Marketingfacts zijn er de laatste weken een aantal suggesties ingestuurd. Niet iedereen wilde zijn of haar werk online hebben, maar inmiddels zijn de voorstellen van Annedien Hoen, Caspar van der Linden, Peter Wiegman, Ciska De Ruyver, Ingmar Schout en Anders Floor online te bekijken.
Definitieve beslissing zal ik in de laatste week van mei nemen zodat we ergens in juni de nieuwe vormgeving zullen hebben. Ik ben zelf de komende week in het buitenland maar hoor graag jullie mening en vergeet daarbij niet dat je er in ieder geval het komende jaar tegen aan moet kijken 😉
Ik vind het eindresultaat van Anders zeer fraai al vind ik de typo van Caspar wat betreft het ‘logo’ mooier.
Wat ik echter bij beide mis is een echt beeldmerk a la Pieter.
(beide kunnen uiteraard in de kleurstelling van Anders).
Leuk dat jullie er zo mee bezig zijn, goede stap!!
NB: merk wel aan wat elementen dat Anders veel op Dutchcowboys komt ;-))
Super al die constructieve voorstellen!
Ik ben voorstander van een overzichtelijk en mooi clean design. Marketing facts gaat over inhoud en niet over vorm… Daarnaats wordt deze site (denk ik) bezocht door ‘internet ervaren mensen’ die *niet* vallen op toetsers en bellen, maar op een duidelijk profiel en structuur.
Als ik mijn voorkeur uit mag spreken vind ik het header ontwerp van Annedien proffesioneel en tot de verbeelding sprekend en de presentatie van de inhoud door Caspar ronduit TOP! Wellicht is een mix tussen deze twee voorstellen de perfecte formule!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!