• Mobile
    wordt gesponsord door

Marketing voor het ‘derde scherm’

Marketing voor het ‘derde scherm’

Cell Stories: een film geheel geschoten met een videocamera in een mobieltje van MotorolaPaul noemde het al in zijn verslag van AD:TECH, marketing voor het ‘derde scherm’. Marketeers, reclamebureaus en technologie-bedrijven zijn druk op zoek naar manieren om hun boodschap op het scherm van mobiele telefoons te krijgen, dat ook wel ‘het derde scherm’ wordt genoemd na dat van de televisie en de computer. Volgens de New York Times moeten deze partijen vooral gaan kijken naar de inzending Cell Stories, één van de inzendingen op het International Documentary Film Festival in Amsterdam dit jaar. Die film is geheel geschoten met een videocamera in een mobieltje van Motorola. Omdat veel mobieltjes momenteel nog geen streaming video aan kunnen, kijken marketeers in eerste instantie naar meer elementaire toepassingen, zoals gesponsorde spelletjes (Bron: New York Times; via: MT).

Zie ook de discussie bij première videoclip Robbie Williams op mobiele telefoon.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.