Marketing & Technology 24 november 2016 in DeFabrique, Utrecht #adv

13 oktober 2016, 12:00

Dit is het tijdperk van de digitale marketing. Niet alleen van de marketing zelf, maar alles wat ermee samenhangt. De manier van werken, de structuur van het bedrijf, de communicatie met de klant en de rol van de marketeer. Hoe maken we de digitale transformatie tot een succes? Hoe leggen we als nieuw digitaal marketingteam zinvol verbinding tussen data, techniek en klant?

Tijdens Marketing & Technology geven professionals antwoord op deze en andere vragen over de digitale transformatie.

Sprekers van o.a: Knab, Tintl, Bugaboo, RTL Nederland, De Zaak van Vertrouwen.

Meld je nu aan met je collega’s en profiteer van aantrekkelijke groepskorting!

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en - managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!