Ludieke outdoor campagne The Sopranos

21 augustus 2005, 16:32

imageIn New York heeft BBDO een grappige en vooral opvallende campagne lopen om de tv-serie The Sopranos te promoten. Er rijden taxi’s rond met een neparm uit de achterbak. Op de bumper is een sticker geplakt met de tekst ‘The Sopranos – onnly on HBO’.

Via: Sloganmaker

Ralph Bom
Co-founder en online marketeer bij Onstuimig Interactieve Communicatie

Ralph Bom is mede-eigenaar van online bureau Onstuimig.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Anders

    Erg leuk 🙂 Jammer dat zoiets in Nederland waarschijnlijk binnen een paar uur tot kamervragen en onderzoeken van allerhande commissies zou leiden.


    21 augustus 2005 om 16:52
    Roy Huiskes – chapter42

    ik vind het vervelende dat er in nederland geen goede series gemaakt worden 🙂


    21 augustus 2005 om 17:22

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!