Lollige reclames werken contraproductief

Lollige reclames werken contraproductief

FEM: In de reclamewereld is een discussie losgebarsten of humor-istische reclames nu echt werken. Uit onderzoek blijkt dat leuke commercials afleiden van de commerciële boodschap of het merk. Volgens de reclamemakers geldt dit alleen voor de reclames die grappig bedoelt zijn maar het niet zijn.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.