Levende visitekaartjes #spon

Levende visitekaartjes #spon

Medewerkers zijn de visitekaartjes van een organisatie. Wat zij uitdragen, straalt af op jouw bedrijf. Vanuit hun unieke kennis en persoonlijkheid kunnen zij een geweldige bijdrage leveren op jouw marketing. 83% van de mensen laat zich beïnvloeden door familie en vrienden, terwijl slechts 33% een bedrijf vertrouwt op social media.

Als organisatie heb je dan ook liever dat een post wordt gedeeld door je medewerkers dan via de bedrijfspagina. Het bereik van 135 ambassadeurs is namelijk veel groter dan een bedrijfspagina met een miljoen volgers, likes of fans. En hetzelfde geldt natuurlijk voor bedrijven met een kleiner aantal medewerkers. Content dat gedeeld wordt door medewerkers heeft maar liefst 561% meer bereik dan wanneer het vanuit een bedrijfspagina gedeeld wordt. Organisaties met betrokken medewerkers doen het dan ook 202% beter dan bedrijven zonder. Maar nu is de vraag hoe krijg je je collega’s zo actief? Dat is waar je mee aan de slag gaat tijdens de NIMA Masterclass: Employee Advocacy.

Schrijf je snel in


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.