LB Icon fuseert met Framfab

LB Icon fuseert met Framfab

Zowel Planet als DigiMedia melden vanmorgen dat de Europese webbureaus LB Icon (Lost Boys) en Framfab hun gezamenlijke activiteiten willen fuseren. Het fusiebedrijf krijgt een nieuwe naam en houdt beursnoteringen in Stockholm en Amsterdam. De familie Mol wordt met 24 procent de grootste aandeelhouder via investeringsbedrijf Red Valley aldus het persbericht.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Sow, twee van de grootsten worden nog groter. Offensieve zet of defensieve stuiptrekking?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.