Kortler vs Marketing Bloggers

Kortler vs Marketing Bloggers
, ING Groep
@evr

image

Philip Kotler’s nieuwste book ‘According to Kotler’ wordt op Brand Autopsy op een aardige manier onder de loupe genomen. Kotler geeft in zijn boek antwoord op een aantal vragen. Brand Autopsy legt dezelfde vragen in een aantal postings voor aan Marketing bloggers met als aftrap “Are the 4Ps still a useful framework for marketing decision making?”


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • De -P- van plaats is met de wereldwijde doorbraak van internet inmiddels wel redelijk achterhaald... zou je haast denken ;-)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.