KNVB.NL en Tiscali scoren samen

29 maart 2003, 15:37

KNVB.NL en Tiscali hebben een uniek een-tweetje opgezet, dat moet eindigen in de clubkas van de amateurverenigingen. Als een lid van een voetbalclub, aangesloten bij de KNVB, een Tiscali ADSL-abonnement afsluit, krijgt zijn club automatisch twintig euro in de clubkas gestort.

Met het een-tweetje tussen de voetbalwereld en internet scoren Tiscali en KNVB.NL bij de amateur-voetballers. KNVB.NL heeft deze actie in gang gezet om de ruim 3800 amateurvoetbalclubs in ons land te ondersteunen: Teamgenoot Tiscali beloont iedere nieuwe abonnee van een ADSL-abonnement met extra inkomsten voor de club. Nieuwe abonnees krijgen een razendsnelle en voordelige internetverbinding, 24 uur per dag tegen vaste kosten per maand, waarmee zij bijvoorbeeld nog beter gebruik kunnen maken van de diensten die KNVB.NL op hun site aanbiedt.

In het kort: Hoe actiever de voetbalclub en hoe actiever de leden, hoe meer geld zij voor de club kunnen verdienen. Ook ouders, ooms, buren, vrienden en supporters kunnen Tiscali-abonnee worden en zo de clubkas spekken. Als het clubbestuur zich daarnaast op de site zelf aanmeldt als ?actief deelnemende club? wordt hierdoor het bedrag per aangemelde ADSL-abonnee verhoogd van 20 naar 30 euro. Deze actieve voetbalclubs ontvangen ook een uitgebreid pakket met kantine- en promotiemateriaal.

De actie van Tiscali en KNVB.NL zal vanaf maandag 31 maart een grootscheepse radio- en advertentiecampagne onder de aandacht van de vele voetballiefhebbers in Nederland worden gebracht. Ook ontvangen alle clubbesturen een uitgebreid informatiepakket. Alle gegevens over de actie zijn vanaf die dag te vinden op www.knvb.tiscali.nl

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!