Je bekijkt een artikel van Spotler
partner

Klanten behouden met e-mail marketing #adv

30 juni 2014, 12:00

Het is bekend dat e-mail een goed kanaal is om de online relatie met klanten te onderhouden. Maar hoe pak je dat nu aan? In hoofdlijnen zet je de volgende stappen om op een structurele manier te werken aan klantbehoud via e-mail marketing.

  1. Bouw een basisprofiel van je klanten
  2. Leer je klanten beter kennen door relevante communicatie
  3. Voer gerichte e-mail campagnes uit en monitor deze

Meer weten? Bekijk in het gratis white paper de praktische voorbeelden van iedere stap.

Download het gratis white paper

Ons doel is software maken waarmee onze gebruikers in minder tijd succesvol zijn in hun marketingcommunicatie. We kiezen ervoor om innovaties en geavanceerde functionaliteit toe te voegen waarmee onze gebruikers direct aan de slag kunnen. Met andere woorden: ­functionaliteit die op een toegankelijke manier toe te passen is. Daarom voegen wij ook niet zomaar allerlei functies toe, maar kiezen wij er bewust voor om alleen veel gevraagde en veel gebruikte functies te ontwikkelen. Uiteindelijk draait het erom dat gebruikers van de Spotler software snel resultaat behalen en meer tijd overhouden voor andere marketingactiviteiten.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!